facebook-link twitter-linklinkedin-link

Αντιμετώπιση προβλημάτων


Έξυπνες λύσεις για να εμπλουτίσετε την διατροφή των παιδιών σας με τρόφιμα που δεν συνηθίζει να καταναλώνει.

Οι διατροφικές επιλογές ενός παιδιού είναι ένα θέμα που απασχολεί όλους τους γονείς. Πίνει αρκετό γάλα για να έχει γερά κόκκαλα; Τρώει φρούτα και λαχανικά; Πως μπορεί να φάει όσπρια που δεν αρέσουν ούτε και σε εμένα; Ερωτήσεις που απασχολούν πολλούς γονείς και ψάχνουν για λύσεις. 

Δεν πίνει το γάλα;
Μπορούμε να το αναμείξουμε με άλλα τρόφιμα ώστε να γίνει αρεστό όπως :
Με δημητριακά για το πρωινό
Με ρύζι - ρυζόγαλο για πρωινό, απογευματινό ή βραδινό
Με φρούτα - π.χ. με μπανάνα σαν ένα milk shake 

Δεν τρώει φρούτα ;
Αγοράστε έναν αποχυμωτή και αφήστε τα να δημιουργήσουν μόνα τους τον δικό τους χυμό
Δημιουργήστε υγιεινά γλυκά παρασκευάσματα, όπως φρουτοσαλάτα με γιαούρτι και μέλι ή με ζελέ

Δεν τρώει λαχανικά ;
Υπάρχει μεγάλη γκάμα λαχανικών. Βρείτε ποια λαχανικά του αρέσουν περισσότερο και σερβίρετε τα με όμορφο τρόπο
Επιτρέψτε τους να παρακάμπτουν αυτά με την έντονη γεύση
Χρησιμοποιήστε λαδερά παρασκευάσματα λαχανικών, όπως φασολάκια, αρακάς, αγκινάρες ή μπάμιες. Προσπαθήστε αυτά να είναι το κυρίως γεύμα και συνοδεύετε τα με τυρί ή αυγό
Αν έχετε την δυνατότητα καλλιεργείστε ένα μικρό λαχανόκηπο (σε κήπο ή γλάστρα μεγάλη)
Φτιάξτε πίτσα ή άλλο έδεσμα με λαχανικά

Δεν τρώει όσπρια;
Χρησιμοποιήστε φακές ή φασόλια για να κάνετε τις καθημερινές σαλάτες, ολοκληρωμένα γεύματα. π.χ. Πράσινα λαχανικά με φακές και ρύζι ή φασόλια κόκκινα ή λευκά με λαχανικά.

Δεν τρώει ψάρι;
Χρησιμοποιήστε τακτικά θαλασσινά σε συνδυασμό με ζυμαρικά ή ρύζι, τα οποία είναι πιο εύκολα ανεκτά στο παιδί
Προτιμήστε να έχετε τακτικά ψάρι χωρίς πολλά κόκαλα. Είναι αυτά που αντιπαθούν τα περισσότερα παιδιά

Ακόμα όμως και αν είστε ιδιαίτερα ευρηματικοί, το παιδί σας έχει την τάση να σας μιμείται. Ο καλύτερος λοιπόν τρόπος για να τρώει σωστά και με ποικιλία είναι να δίνουμε εμείς το καλό παράδειγμα και να αποφεύγουμε την άμεση πίεση. Να στολίζουμε πάντα το τραπέζι και να ενημερώνουμε τα παιδιά μας για την σπουδαιότητα ύπαρξης ποικιλίας και συγκεκριμένα αυτών των τροφίμων στην καθημερινή τους διατροφή. Μην ξεχνάτε ότι η γνώση δημιουργεί υποχρέωση.