facebook-link twitter-linklinkedin-link

Κανόνες απώλειας βάρους


Απλοί κανόνες για την απώλεια βάρους.

  • Δημιουργήστε το θερμιδικό έλλειμα
    • Η απώλεια βάρους είναι συνώνυμη με την μειωμένη θερμιδική πρόσληψη σύμφωνα με το θερμιδικό ισοζύγιο (οι θερμίδες που χρειάζεται κάποιος για να συντηρεί το βάρος του). Η δημιουργία θερμιδικού ελλείμματος μεγαλύτερου από 1000 θερμίδες ημερησίως, εγκυμονεί κινδύνους τόσο για την υγεία, όσο και για την μείωση του μεταβολικού ρυθμού του ατόμου. Είναι λοιπόν σκόπιμο, εάν έχετε σκοπό να χάσετε βάρος, να μειώσετε από 500 έως 800 θερμίδες ημερησίως, ώστε να επιτυγχάνετε μείωση του βάρους σας 0,5-1 κιλό εβδομαδιαίως. Σύμφωνα με έρευνες, αυτός είναι και ο ιδανικός ρυθμός απώλειας βάρους.
  • Αυξήστε την φυσική σας δραστηριότητα
    • Το σώμα μας είναι φτιαγμένο για να κινείται. Φαντάσου ένα αυτοκίνητο που μένει ακίνητο για μεγάλο χρονικό διάστημα. Θα σκουριάσει και θα μειωθεί η απόδοση του. Έτσι συμβαίνει και με τον άνθρωπο. Προσπάθησε λοιπόν να αυξήσεις την φυσική σου δραστηριότητα κάνοντας μικρούς περιπάτους, να κάνεις Jogging, να κολυμπήσεις τους καλοκαιρινούς μήνες, να κάνεις ποδήλατο ή όποια άλλη δραστηριότητα μπορεί να αυξήσει τον καρδιακό ρυθμό για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα.
  • Θέστε ρεαλιστικούς στόχους
    • Πριν ξεκινήσεις οποιαδήποτε προσπάθεια, όρισε τους στόχους σου. Αυτοί θα πρέπει να είναι ρεαλιστικοί και επιτεύξιμοι. Μερικοί από τους πιο κοινούς είναι η ευκολότερη κίνηση, η βελτίωση της εμφάνισης, η βελτίωση του βιοτικού επιπέδου, της υγείας και της θέσης στο κοινωνικό σύνολο. Για να είναι όμως ρεαλιστικοί, θα πρέπει να στοχεύεις σε σταδιακή και αργή μείωση του βάρους. Με αυτόν τον τρόπο θα αποφύγεις την απογοήτευση, η οποία είναι ο μεγαλύτερος αντίπαλος στην προσπάθεια σου. Ο στόχος για απώλεια 0,5 κιλού εβδομαδιαίως είναι στόχος που μπορείς να πετύχεις. Κοίτα τον «στα μάτια» και καλή επιτυχία.
  • Ποντάρετε στην υγιεινή διατροφή
    • Προσέξτε το μέγεθος των μερίδων. Όσο υγιεινό και αν είναι ένα τρόφιμο, ένα γεύμα ή μία συνήθεια, τα οφέλη ορίζονται από το μέτρο στην κατανάλωση τους. Επειδή όμως ο υπολογισμός με καταμέτρηση γραμμαρίων δεν είναι μία βιώσιμη λύση, χρησιμοποιήστε το χέρι σας σαν οδηγό. Διαβάστε περισσότερα για το θέμα αυτό .... ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ
  • Χρησιμοποιήστε τα σνακ σαν εργαλείο
    • Η κατανάλωση μικρών και τακτικών γευμάτων, μπορεί να σε βάλει στον δρόμο για την απώλεια βάρους. Επίσης η χρήση τους προσφέρει ενέργεια τόσο για τον μυικό σύστημα όσο και για τον εγκέφαλο. Επιπλέον συμβάλλουν στην κάλυψη των αναγκών του οργανισμού σου σε μικροθρεπτικά συστατικά. Ιδανικές επιλογές μικρογευμάτων περιλαμβάνουν
  • Αξιολογήστε τον εαυτό σας
    • Το ημερολόγιο διατροφής είναι ο καλύτερος τρόπος αυτό-αξιολόγησης. Καταγράφοντας ότι καταναλώνεις μπορείς εύκολα να διακρίνεις τα σημεία που πάσχει η διατροφή σου και να καταστρώνεις το σχέδιο αντιμετώπισης τους. Επίσης θα σε βοηθήσει για να σχεδιάζεις κάθε φορά το προσωπικό σου διαιτολόγιο για την επόμενη εβδομάδα. Επίσης θα σε βοηθήσει να δεις εάν παραλείπεις γεύματα, εάν καταναλώνεις αρκετά φρούτα και λαχανικά ή αν καταναλώνεις περισσότερα γλυκά και αλκοόλ από τον αρχικό σου στόχο.