facebook-link twitter-linklinkedin-link

Εντοπισμός θερμιδικών αναγκών


Μπορείς να υπολογίσεις κατά προσέγγιση τις ημερήσιες θερμιδικές σου ανάγκες.

Δηλαδή τις θερμίδες που χρειάζεται να λαμβάνει ο οργανισμός σου ημερησίως ώστε να συντηρείς το βάρος σου. Η τιμή αυτή μπορεί να υπολογιστεί με ακρίβεια μόνο εργαστηριακά. Παρόλα αυτά, μπορείς κατά προσέγγιση να υπολογίσεις μία ασφαλή τιμή, η οποία είναι ανάλογη με την ηλικία, τα σωματομετρικά σου χαρακτηριστικά και την φυσική σου δραστηριότητα.

Για άνδρες: BMR = 66,5 + ( 13.75 x βάρος σε κιλά) + ( 5,003 x ύψος σε εκατοστά) - ( 6.775 x ηλικία σε έτη)


Για γυναίκες: BMR= 655,1 + ( 9.563 x βάρος σε κιλά ) + ( 1.85 x ύψος σε εκατοστά) - ( 4.676 x ηλικία σε έτη)


Όποιο είναι το αποτέλεσμα σας θα πρέπει να το πολλαπλασιάσετε με τον συντελεστή που αντιστοιχεί στην δική σας προσωπική φυσική δραστηριότητα


Επιλογές δραστηριότητας

Άνδρες και γυναίκες με χαμηλή φυσική δραστηριότητα  BMR x 1,4
Γυναίκες με μέτρια φυσική δραστηριότητα BMR x 1,6
Άνδρες με μέτρια φυσική δραστηριότητα BMR x 1,7
Γυναίκες με αυξημένη φυσική δραστηριότητα BMR x 1,8
Άνδρες με αυξημένη φυσική δραστηριότητα BMR x 1,9

Η αύξηση της φυσικής δραστηριότητας σίγουρα συμβάλλει στην ευκολότερη και ταχύτερη απώλεια βάρους. Επιπλέον όμως συμβάλλει στην βελτίωση της συνολικής υγείας του ατόμου. Θα πρέπει λοιπόν να γνωρίζετε ότι η συστηματική άσκηση εξυπηρετεί στην μείωση της ολικής χοληστερόλης, στην αύξηση της καλή χοληστερόλης, στην μείωση της πίεσης και στον καλύτερο γλυκαιμικό έλεγχο. Επίσης συμβάλλει στον καλύτερο ύπνο και στην χαλάρωση, γεγονός ιδιαίτερα σημαντικό για ανθρώπους με έντονη καθημερινότητα και στρες.